Not in love - crystal castle feat robert smith

Monday, August 15, 2011

My Pride and Joy

Yeah, aku mmg xsabar - sabr sebenarnye nak postkan post kali ni. ni adalah sesuatu  yang antara bende paling best penah aku buat sampai sekarang. this is one of my pride and joy
I present to youuu

OFFICIAL LOGO


Ok, ni adalah logo satu band musik yang memainkan musik bergenre  Indie / pop / brit / rock dimana influence mereka adalah dari band - band seperti THE CURE, THE FLAMING LIPS,DINOSAUR JR, RADIOHEAD, SUEDE, THE WOMBATS dan etc.

Band ni telah terjadi lebih dari 4 tahun yang dulu dan telah jadi satu band yang lengkap pada penghujung tahun  2007. Di asaskan oleh aku dan jugak kawan baik aku ZuL yang dah kenal dari zaman sekolah dulu dan mmg teringin untuk buat band sendiri. selepas setahun bertukar - tukar line-up akhirnya Flirts telah lengkap dgn ahli - ahli dan masih lagi wujud smp sekarang.
Band ni jugak dah mengeluarkan sebuah EP yang bertajuk " inside the heart " dan mengandungi 5 track yang setiap satu dari track - track yang ade, soundnye mmg xsame langsung. this is because band ni masih lagi mencuba untuk mencari sound mereka sendiri, iaitu sound " FLIRTS ".

EP INSIDE THE HEART
5 TRACKS
  1. PESONA BINTANG
  2. WHATEVER
  3. LIKE YESTERDAY
  4. DREAM
  5. RARE TRACK - PESONA BINTANG REMIX

Band ni jgak dah pernah untuk merasa perform dekat gig - gig kat merata Semenanjung ni seperti Kedah, Taiping, Ipoh, Kl, Penang dan Selangor
Antara show - show yang pernah mereka perform









dan ini plak adalah gambar - gambar ehsan dari para "FLIRTERS" yang mmg cool and sporting kerana diorang dengan coolnye elah mendedikasikan gambar ni kepada band ni :). For us, the fans are everything.






Cool kan? serious mmg kami suke,hahahahaha

And this is the 5 retarded slackers that still together during the ups and the down of this band.
ni Contoh - contoh ke"slackers "an mereka.















Yes, we love to entertain, we love to perform for you guys out there!!!!!!

yes you can find us on our facebook account  www.facebook.com/weareflirts
dan jugak dekat myspace kami ye geng ! www.myspace.com/weflirts

No comments:

Post a Comment