Not in love - crystal castle feat robert smith

Tuesday, August 16, 2011

Dr Jekylle & Mr Hyde

Tgh boring - boring xtau nak watpe sambil tunggu time bukak pose yang still lagi full ( kembang hidung ). teringat plak pasal satu simptom yang aku rase kebanyakan org lain jgk mempunyai perangai yang mcm ni.

Ok aku panggil simptom ni simptom Dr Jekylle & Mr Hyde. tau x? mesti tau punye kan. yang pasal sorang doktor ni ade dua personaliti, bile siang die doktor, bile malam plak die bertukar jadi mamat ganas. tau ke x ni?? xtau google sendiri la. semua nak kene cite ambooiiiiiiiiiii.

Okeh, berbalik pasal cite tadi, perangai yang aku nak ckp ni, bukan jadi time siang dan mlm, tapi ni jadi sebelum dan selepas kite drive@ memandu. yeee, time memandu. Pernah dgr kan istilah road bully? haa, ni semua adalah disebabkan dari simptom Jackyle & Dr Hyde ni. Bile start memandu je, org yang baik hati, penyayang berhemah tinggi pon bertukar jadi bengis, pemarah xsabar ngan baran bile die stat memandu.
mcm ni la lebih kurang amarahnye aku bile bawak kete.hahahah

Betul, bende ni mmg slalu jadi kat diri aku, bayangkan la, aku ni seorang yang baik hati, manis dipandang, pemalu ni bile masuk je dalam kete, tibe - tibe je aku akan bertukar!!!!! pantang jln lurus je, mesti nak pecut, pantang ade kete yang slow and duduk dekat lane kanan dah confirm kene high beam 4,5 ratus kali pastu lepas potong mesti kene tenung kaw2 punye sambil angkat kening ala what's the rock is cooking. confirm. tu belum pulak lagi bile jamm ( selamat dekat ipoh kurang jammnye ). dan yang paling pantang sekali tuk Mr hyde ni, tgh korang seronok pecut nak lepas dari traffic light, time tu la lampu tukar merah, jgn tipu la klo korang kate korang xmencarut kan? antara ayat - ayat tohmahan yang paling kerap keluar adalah WTF?? H***M JAD! dan etc.paling kurang pon perkataan BA ALIP BA YA mesti kuar punye.



sebelum masuk kete, manis je kan?? haha
lepas masuk kereta camni la rupenye


Penah ade sekali tu, aku dah hampir - hampir bertumbuk dgn ade india ni,
 ade ke patut die kate aku tibe2 potong die mase die nak kona. padahal die signal pon xbagi, then bile dah kelam kabut nak terbabas, marah aku plak. wahh, mase tu aku mmg tgh dalam mode mr hyde la, so mmg betul - betul dah nak bertumbuk dah time tu. Tapi selamat masa tu aku tgh kejar mase, kalau x ntah le ape dah jadi, confirm aksi - aksi smackdown dekat tepi jalan akan terjadi kan?hahahaha

Okeh - okeh, moral of the story here. Bawak kete elok - elok, jgn nak duk stress sgt, klo stress ni la jadinye.

No comments:

Post a Comment