Not in love - crystal castle feat robert smith

Friday, August 19, 2011

Happy Penguin Band

Salam semua.
Post sebelum ni aku ade cerita pasal band aku kan? alah yang FLIRTS tu. ok. yang ni plak baru aku teringat bile  tadi ade sorang kawan lame aku baru add aku dekat FB tadi, die ni dulu main musik jugak sama dgn aku, and penah wat band same2. dan ni plak band aku yang paling 1st skalii. so die punye nostalgia mmg sgt2 aku xboleh lupe. semangatnye, die punye kegembiraan tu, mmg aku rindu kenangan aku yang lame ni.

ok, Band aku yang paling 1st ni, name band die agak pelik. band ni kitorang letak name.....


haha, lawak kan name band ni? tapi tu lah die. pasal tujuan band ni sebenarnye just nak mempromosoi musik yang happy go lucky and mesra alam. kalau nak dgr lagu2 kitorang, boleh la click dekat ame band tu ye.

Tapi sayang band ni xdapat bertahan lame oleh atas sebab2 yang xboleh dielakkan. and after that almost 3-4 yours kitorang lost contact but then finally we met each other jugak. and damn it really2 made the moments were something that cannot be replaceable . rinduu!!!!!!!!

Mase ni kitorang still lagi baru dlm scene musik ni, orang kate bukan setaun jagung, baru nak tanam itu jagung. haha, punye lah baru kan. everything start from here where we started to grow and learn the way to survive in this scene. music is the best, why? because you can entertain people, and at the same time, u gain more friends , confidence and happiness. yes it is true.

Ape - ape pon, just nak share bende ni kat korang semua, and aku berbangga dgn abnd aku yang 1st ni same mcm aku berbangga dgn band aku yang sekarang ni. SANGAT - SANGAT BANGGA.

here are the moments with Happy Penguin Band






No comments:

Post a Comment