Not in love - crystal castle feat robert smith

Tuesday, March 2, 2010

strawberi,hypotermia.knp nih??

Cameron highland la jawabnye.hoho. 4 hari duk kat sane,agak boring pasal xde pe pon bleh wat kat sane,tido,mkn,tido,tgk tv,tgk amoi2 yg dtg bercuti,mkn,tido,mkn.tu je laaaaaaaaa.
tapi dlm boring tu ade best jugak.dpt g merayap sane cni dari tanah rata ke brinchang,brinchang ke tanah rata,pegi tgk strawberi la pe laaa,pastu rase cam excited gilaaaa(padahal 45 minit je dari umah aku ponnn.haha).pastu p mkn.ni yg aku nak cite nihhh
aku p la mkn kat kedai membe akuu,Anjer's Corner namenye,kedai mkn die port best,dpan hote ape ntah,tapi hotel cantik laaaaaa...mknn kat ctu menu bese2 laa,ade nasi,burger pe sume,tapi yg menarik perhatian aku,ade satu bende niiii
haaaaaaaaa..jeng jeng jeng ( drum roollll ).TOWER BURGER.tu la yg menarik perhatian akuu.trus terang ckp aku teruja pasal mmg 1st time tgk.rare pastu mmg nampk sedap siottt,mkn sorg xabih nihh.xpyh ckp laa,tgk jeeee pic nih.

8 daging, 7 telor,pastu ade lagi mayonaise thousand island,adoii,aku teringin!!!!!!!!
hahaha. pe2 pon cameron highlands agak best laa,dpt rilek2 melupakan kepanasan kat ipoh nihh
hohohohoho.
xtau pe nak tulis dahhh,post je la bende niii
out.

No comments:

Post a Comment