Not in love - crystal castle feat robert smith

Monday, March 1, 2010

"Mintak lesen encik"," alamak, beg duit saye tertinggal la cik"

bek punye headline kan?hoho.
tu la yang terjadi mlm jumaat hari tuh,ape punye " best " la kejadian tuh.
camni cite nye, hari tu aku kuar la mlm nak pegi cc,nak on9,men dota dan sebagainye,elok2 time tu plak aku xbwak beg duit,so aku pon cam " bio la,bukan jauh pon ".nak dijadikan cerekarama, elok je pas dah men game pe sume,tibe la plak dekat taman tu ade wat roadblock, aku ingt boleh la lepas pasal aku tgk org len bleh lepas camtu je,elok2 sampai turn aku,polis tu bleh bantai mintak tgk lesen,what the hell!!!!!!!.maybe muke aku ade cuak skit kot time tuu.haha
pastu dgn muke cam konon rilek je,aku pon ckp la beg duit tertinggal pasl mase dah odw tu baru perasan beg duit xbawak,lagipon pasal bukan jauh pon aku kuar.skali polis tu bleh garang plak,die pon pe lagi,suh aku parking tepi pastu die mau saman la pulak kan.so dari aku kene saman,aku pon suh laa si " penyelamat" aku ni drive balik rumah amik beg duit aku.polis tu sure piki aku ni budak2 sekolah xde lesen,sebb tu die suh aku stay kat ctu,xpe2,jage ko pakcik polis,dem u.huhu.then aku pon duk la melangut sorg2 duk tunggu "penyelamat" aku dtg,then sekali lagi polis tu wat hal plaaakkkk,die suh aku p duk jauh2 skit dari die,camni ayat die,"kamu pegi duk jauh2 skit,dekat pokok no 3 dari cni, bio orang piki kamu ni pendatang ke pesalah ke".aku pon gelak je laaaaa,padahl dlm hati agak bebula jugk laa.hohoho.
aku pon tunggu dan tunggu,orang ramai plak yag dok lalu tgk jeee kat aku cam aku ni pendatang ke ape,nak kate malu tu x la,pasal bukan aku merompak ke,bunuh org ke,xbawak beg duit jeeee,skit punye minimum laa salh aku tuuu.hehe.pastu aku pon duk kat tepi divider,pkok ke3 sambil men game hp smp la aku nmpk "penyelamat" aku dtg untuk menyelamatkan aku dari kene saman atau kene lokap atau kedua2nye skali.last2 bile aku dah tunjuk lesen pe sume,polis tu skali lagi berkata. " len kali kuar rumah bawak lesen ngan ic ok".
apa laaaaaaaaaaaa,dah jelas kot aku bukan sengajaaaaaa!!!!!!

No comments:

Post a Comment