Not in love - crystal castle feat robert smith

Saturday, June 26, 2010

no life? or peluang?

Keje!!!!! mule2 ingt keje 4 hari 3 hari cuti,biasa lah,kerja syif kan?.best dpt cuti 3 hari,dpt lepak lame2.
At least tu lah yang aku mule2 piki mase dpt keje nih.:)
tapi sume tu berubah sama sekali bile aku dah stat masuk syif, syif 12 jam tuu,setengah hari duk dlm tempat keje,jage orang,jage production,buat report dan segale2 nye lah.
mule2 ok lah,pasal exited.
Then bile mule stat minggu yang ke dua, dah stat OT. Mmg masyuk bile ot tapi bile dah stat ot,bos dah mule demand kite untuk ot,pelan2 keje 4 hari tu,jadi 5 hari keje,pas tu meningkat ke 6 hari keje,dan pas ni,confirm 7 hari keje non stop. bile nak rehatnye???????ahahaha.
Ot byk,duit masyuk tpi xde life,xbleh nak lepak ngan membe2,nak tido puas2,nak men game, nak jamming,nak g gig, nak jumpe cinta hati dan sebagainye lah.. Susah,susah sgt.
Nak kate tensen tu,ade lah jugak,tapi nak kate nak quit,x jugak, but otherwise,i'm getting used to it,Satu je dlm kepala otak, xpe,xde life skang,janji tiap2 bulan gaji byk,bleh tolong byr bil umah,bil internet, talipon,kete dan bende2 len lagi pasal selama ni aku xpenah lagi contribute ape2 tuk family aku, so this is the time i can return the favor, aku xnak menyusah kan mak ngan ayah aku yang selama ni tanggung aku even dorg kate dorang xtanggung,tapi dtg dari usaha aku sendiri.
Xde life pon xde life laaaa, janji aku dpt mengurangkan beban family aku dan jugak aku bleh merasa kene marah,kene push, tensen keje dan sebagainye yang dihadapi oleh org yang bekerja.
ahahaahahaha
Ade duit,mcm2 bleh kite dpt, aku nak jugak beli hp mhl2,nak jugak beli brg mahl2,nk jugak hari2 mkn mknn mhl.ahahahaha.
no life but worth it i guess.
at least for now
zzzzzzz

No comments:

Post a Comment